vrijdag 6 april 2012

Even over mijzelf





Hallo mag ik mij even aan u voorstellen. 
Mijn naam is Wieny, een 56 jarige roodharige (geverfd). En al lijk ik een beetje een prettig gestoord type, ik sta met beide benen op de grond.
Maar ik heb wel een gave gekregen om mensen te helpen. En na jaren alleen vrienden, familie en collega’s geholpen te hebben is het tijd dat de rest van de wereld er ook mee kennismaakt.
Waarvoor dan wel zult u zich afvragen, wel ik ben mediamiek begaafd. Wat ik zoal kan?
Ik ben medium, helderwetend, heldervoelend, helderziend.
Ben een magnetiseur, kleurentherapeut, sportmasseur en ook kruidengeneeskundige. 
Alles met name gericht op gezondheidsproblemen.

Ik kan geen wonderen verrichten en kan niet genezen, maar wel pijn verzachten, vaak ook wegnemen en een genezing helpen bevorderen. Kan veelal ook een ziekte opsporen en u daardoor doorverwijzen naar een arts voor de juiste behandeling.
U kunt bij mij terecht voor Aura-healing, foto-reading. Kan foto’s lezen van levende en overleden mensen.
Ik ben erg goed in het leggen van de tarot en dan met name voor gezondheidsproblemen.
Vaak zal een consult of behandeling een combinatie zijn van alle bovenstaande.

Daarnaast maak ik op verzoek of recept voor u een mengsel van kruiden voor thee.
O.a. voor reuma, artrose, maag/darmklachten, longklachten, afslanken, vochtafdrijvend, rust/slaapklachten, verkoudheid/griep, opwekkend, diabetes. 


Nieuwsgierig geworden kijk eens verder op de blog of mail me voor info of een afspraak op:   wienyadelaars@gmail.com
Je kunt me ook volgen op twitter @vitamineraaltje of facebook als Wieny Adelaars. Sinds kort ook op tsu, seen en Informed Planet als Berkel-kruidenvrouwtje of Wieny Adelaars

Tot ziens

Wieny Adelaars


Disclaimer


De aanwijzigingen, adviezen en recepten in dit blog berusten op de jarenlange ervaring van de auteur, zijn zorgvuldig gecontroleerd en zijn conform de nieuwste wetenschappelijke inzichten. Auteur wijst niettemin enige aansprakelijkheid bij voorbaat af. Neem altijd de hier vermelde waarschuwingen in acht en consulteer bij onduidelijke of hardnekkige klachten een arts / therapeut.

Als u langdurige of serieuze problemen ondervindt, mag u zich niet beperken tot zelfonderzoek en een eigen behandeling, maar moet u absoluut een arts / therapeut raadplegen. Doe ook niet aan zelfbehandeling wanneer u reeds medisch wordt behandeld. Overschrijd nooit de voorgeschreven dosis zonder een arts te raadplegen. Zoek de arts ook op als de symptomen niet verdwijnen. Gebruik geen etherische olie of kruidenmiddeltjes zonder advies van een arts / therapeut als u zwanger bent of borstvoeding geeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten