vrijdag 13 maart 2015

Boek

Kruidenweetjes

Omdat het vandaag zo'n mooie dag is wil ik ook een leuk bericht met jullie delen. Ik ben in zee gegaan met Droomvallei Uitgeverij http://www.prachtboeken.nl/webshop/products/cat/13 om mijn boek uit te brengen. Eigenaresse Esther van der Ham begeleid me daar mee. 
Ik moet daarvoor wel heel veel stukjes aanpassen die ik als kruidenweetjes geschreven heb. Dus het duurt nog even. Het wordt ook niet 1 boek, maar mogelijk zelfs 3, omdat de onderwerpen zo veelzijdig zijn. 
De 1e gaat over: Kruidenweetjes over planten.
2e : Kruidenweetjes over aandoeningen.
3e: Kruidenweetjes, wat je nog meer met kruiden kunt doen.
Tenminste, dit is wat ik voor ogen heb.
Als er iets meer bekend is horen jullie het natuurlijk meteen.
Wie had dat gedacht, schrijfster. Had ik zelf nooit bedacht, maar heb er nu heel veel zin in.















Had zoiets als voorkant in gedachte.

3 opmerkingen: